"גלנט לא יודע לתקן – בן גביר צריך להחליפו"

מהדורת הבוקר 1 Comment on "גלנט לא יודע לתקן – בן גביר צריך להחליפו"

שר המורשת עמיחי אליהו בראיון למהדורת סוף השבוע: "זה שראש אמ"ן מעז לפתוח את הפה שלו ולתת הערות זו בושה וחרפה. בן גביר צריך להחליף את שר הביטחון. גלנט לא יודע לתקן את הקונספציה. אנחנו צריכים מהפכנים"

Minister of Heritage Amichai Eliyahu arrives to a government conference at the Prime Minister's office in Jerusalem on January 29, 2023. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ישיבת ממשלה משרד ראש הממשלה עמיחי אליהו שר המורשת צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"כולנו צריכים להתפלל שהתפקיד הבא של השר בן גביר יהיה משרד הבטחון". שר המורשת עמיחי אליהו, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והתייחס לסוגיית גיוס תלמידי הישיבות: "הציבור רוצה לראות את החבר'ה שלא לומדים מתגייסים. אני חושב שהצבא מנסה לחנך את החרדים וכולנו צריכים לדאוג שזה לא יהיה. אבל עדיין אנחנו בסכנת נפשות שאין מספיק לוחמים ואני רוצה לגייס את אותם חברה שיש להם 'קוצים', עם היראת שמים שלהם".

עם זאת, הדגיש השר: "השירות של החרדים בזק"א לא פחות טוב מהשירות שלפיד עשה ב'במחנה' ועוד משתמש בזה כדי לעשות פירוד בעם. מבחינתי הוא השתמט".

בהמשך, התייחס אליהו להתנהלות הקצונה הבכירה בצה"ל מאז המלחמה: "זה שראש אגף המודיעין מעז לפתוח את הפה שלו ולתת הערות (אחרי מה שקרה) זו בושה וחרפה".

עוד אמר השר: "בן גביר צריך להחליף את שר הביטחון. גלנט לא יודע לתקן את הקונספציה. הוא שבוי בידיים של אותם אנשים. אולי גם הוא חלק מהקונספציה. אנחנו צריכים מהפכנים. בן גביר עושה מהפך במשטרה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בן גביר הוא ליצן שלא התקבל לשרות צבאי ולא מתאים ולא ראוי להיות שר הבטחון. מנגד, יאיר נתניהו כן שרת בצבא ולכן הוא ראוי להיות שר הבטחון במקום גלנט וככזה יוכל למנות את בן גביר לשקמיסט.